לאחר סיור בעוטף: מגיש המהדורה במונולוג מצמרר

המהדורה המרכזית 1 Comment on לאחר סיור בעוטף: מגיש המהדורה במונולוג מצמרר

היום ביקרו אנשי תקשורת חרדים בזירות הטבח הנורא בעוטף עזה, מגיש ה'מהדורה המרכזית' אבי מימרן שיתף בתחושותיו במונולוג כאוב ומרגש: "ראינו את הזוועות הדוממות מקרוב. כל הדרך חזרה הביתה ניסיתי לחפש מילים שיתארו את הטרגדיה: שכונות ששקקו חיים שנטבחו כליל, פיח בכל פינה, ידית עקומה של דלת ממ"ד שמספרת סיפור מצמרר"

אנשי תקשורת חרדיים בסיור בעוטף עזה צילום: דוד מנדלסון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגיש ה'מהדורה המרכזית', אבי מימרן, במונולוג מצמרר הערב ב'מהדורה המרכזית': "ביקרתי היום יחד עם קבוצת אנשי תקשורת חרדים בעוטף. ראינו את הזוועות הדוממות מקרוב. כל הדרך חזרה הביתה ניסיתי לחפש מילים שיתארו את הטרגדיה. שכונות ששקקו חיים שנטבחו כליל. פיח בכל פינה. ידית עקומה של דלת ממ"ד שמספרת סיפור מצמרר. בסיום הסיור ראינו תושבים שחזרו לראשונה לביתם לאחר חודש וחצי, המומים לראות את מה שנותר".

מימרן הוסיף ושיחזר: "הגענו לבית הכנסת בכפר עזה, שהיה ערוך להקפות בשמחת תורה, ל'קידוש' הגדול שכבר היה מוכן למתפללים. מקום שהפך לחמ"ל צבאי לכוחותינו".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    רצה הקב"ה לזכות את ישראל לפיכך הרבה להם חיילים שמוסרים נפש עם נשים והורים וילדים שמוסרים נפש ומתנדבים שתומכים במסירות הנפש וכך כל עם ישראל זכאי לגאולה, ולא ידח ממנו נידח!